söndag 21 augusti 2011

Det var den veckan

Otroligt hur mycket snabbare veckorna går när man är på jobb och inte på semester. Det har varit en fin träningsvecka för mig, även om jag har varit tvungen att möblera om schemat lite för att få vardagen att fungera.


Mån: 15,94 km, 5:39 min/km. Träning med Maratonfart på Kisakeskus.

Tis: 15,1km, 6:02 min/km. Träning i spöregn med Löpska Klubben.

Ons & Tor: Vila

Fre: Massage (gjorde mycket gott för mina trötta ben).

Lör: Fartuthållighet 50 min i 5:31 min/km fart + uppvärmning och nedjogg, totalt 13 km.

Sön: Lugn långlänk med en vän. 16,42 km med 7:45 min/km.

Bra, varierande träningspass med andra ord. Totalt skrapade jag ihop 60,46 kilometer, och löptränade nästan 6,5 timmar.

Nu är det vila som gäller resten av söndagseftermiddagen. Tror jag ska mysa lite med den här katten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar