torsdag 29 augusti 2013

Utmaningen

Lotta skickade en utmaning till mig och eftersom jag älskar att svara på frågor om mig själv antar jag den med entusiasm.

Vem inspirerade dig/uppmanade dig att börja blogga?

Jag kommer faktiskt inte alls ihåg, jag vet bara att jag kände ett behov av att skriva av mig. Jag antar att jag läst några bloggar och tänkte att det där verkar trevligt. Vilka bloggar kommer jag inte ihåg, men Michaela har jag följt länge.

Hur väljer man ämnen att blogga om?

Man väljer att skriva om något som intresserar en, och så kan man alltid hoppas att det finns någon annan där ute som tycker att samma sak är intressant.

Vad vet de flesta inte om dig?

Jag delar alldeles för mycket av mig själv, så alla vet nästan allt. Låt mig tänka. Jag gillar inte chokladglass! Det skulle man kanske inte tro, då jag älskar glass och choklad är det underbaraste här på jorden. Den enda chokladglassen jag äter är Ben & Jerry's New York Super Fudge Chunk.
  
Vilka tre ord beskriver din stil allra bäst?

Finns ingen ord.

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?

Läsa, spela, kramas med Roger och Jon, äta choklad, sova, prata.

Så till det riktigt knepiga, vem jag utmanar vidare. Jag tror jag väljer bloggare som jag relativt nyligen börjat läsa: NinaKarin och Feed the Feet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar