fredag 10 juni 2011

Otroligt


Jag är återigen imponerad av min mascara och de extrema förhållanden den klarar av. Jag ska berätta varför.

Det blev en länk i 30 graders värme idag. Jag svettades ymnigt (som en gris kan man också säga), och ibland kom svetten in i ögonen och jag åtgärdade det genom att torka med en ännu svettigare tröja. När jag kom hem sköljde jag ansiktet med kallt vatten.

När jag sedan tittade mig i spegeln var mascara fortfarande perfekt på plats, utan kladd. Då hade jag applicerat den imorse, så den hade också klarat av en dag på jobbet.

Så hoppade jag i duschen och tvättade med lite varmt vatten. *Poof* så var mascaran borta. Otroligt.

Och jo, mascaran är så bra att den förtjänar ett eget blogginlägg. Tack, Annika, för tipset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar