söndag 8 december 2013

Tack och hej!

Det har varit lite tyst här på bloggen, och under min paus har jag kommit fram till en sak. Det är skönt att inte blogga. Jag har massor med saker jag vill skriva om, men jag får helt enkelt inte till det, det finns så många andra saker jag hellre gör just nu. Så därför slutar jag. Tråkigt, men jag känner att det är dags (igen en gång).
 
Om ni vill veta vad vi pysslar med kan ni följa mig på Instagram. Jag lämnar inte bloggvärlden helt, jag fortsätter att vara en ivrig läsare. Jag vill ju veta vad Viggo ska hitta på för hyss (Nina, skaffa Insta, nu!), vad Bella kommer att baka nästa gång, vad Karin och Pia sysslar med, när Lizas bebis tittar ut, vad Lotta har för projekt på gång osv, osv.
 
Tack till alla som kikat in här!

10 kommentarer:

  1. äsch då, din blogg är en av de få jag följt.Du skriver sakligt och jordnära.Men jag förstår att tiden inte räcker till,hoppas dock att du nångång igen kommer igång, inläggen behöver ju inte vara så långa.God juletid till dig och din familj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord! Vi ska se om jag någon gång får inspiration och ork igen, det är i alla fall säkert att jag kommer att sakna denna blogg. Tack detsamma!

      Radera
  2. Oj så synd, det har varit roligt att följa med, men förstår dig bra! Ta hand om varandra och ha det så bra!!! Ses säkert i svängarna :)

    SvaraRadera
  3. Bu. Men jee för instagram. Och så är jag ändå säker på att du någongång börjar blogga igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har säkert rätt, när jag bloggar är jag trött på den och när jag inte bloggar saknar jag den. Håhå ändå med mig.

      Radera
  4. Neeej vad synd :( hoppas du hittar tid och inspiration närmare våren istället!!
    Jag måst önska mig en ny telefon till julklapp, för jag får inte instagram på min gamla Lumia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ny telefon åt Nina :D Jag tror faktiskt att du skulle gilla Insta.

      Radera
  5. Äsch! Jag kommenterade här igår, men den har inte kommit med?

    Tråkigt, igen. ;) Jag kommer att sakna dig. Men du finns ju på insta och Fb så vi tappar ju inte kontakten i alla fall! :)
    Tror inte jag själv heller kommer att skriva desto mera om barnet sedan då gosen kommit till världen. Men bara jag kommer igång med träningen och får ett mål i sikte igen så skriver jag om det i alla fall.

    Så hör du/ni av er om ni kommer norrut! :D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det finns andra sätt att hålla kontakten :) Jag förstår att du ser framemot att komma igång med träningen, jag kände exakt samma då jag var in dina veckor!

      Radera