torsdag 1 juli 2010

Slö blir slöare

Jag hade tänkt att jag skulle satsa på styrketräning denna vecka då jag inte får springa. Tanken var att jag skulle satsa på överkroppen som annars blir lite förbisedd.

Men jag orkar inte, har ingen lust alls. När jag inte gör något blir jag bara degig och slö. Det ända som lockar är soffan och godis. Inte alls bra.

Grejen är den att jag inte tycker om att styrketräna, jag älskar att springa, och efter ett löppass är det lätt att dra lite styrka också. Men att självständigt träna styrka? Nej fy fan.

Så nu sitter jag här framför datorn och är arg på min bristande självdisciplin.

Men vetni vad?! Imorgon är sista arbetsdagen, sedan är det Semester som gäller. Hurra!

För att den här bloggen inte skall bli supertråkig och bildlös tänker jag sätta upp lite bilder från Monaco. Dröm er bort till ett av mina favoritländer, där man för en liten stund kan fly verkligheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar