söndag 6 mars 2011

I Pojo och bonga djur

De ordnade fastlagsjippo på Mörby idag, och då måste man ju bara besöka den underbara bondgården. Jag hade kameran i högsta hugg och fotade alla möjliga sorters gosiga djur.

Det blev mycket kossor. Speciellt denna krulltått var jag förtjust i.


De är så söta, och vänskapliga. Känns mycket bättre att äta dem då man vet att de mår bra.

En katt med Hitler-mustasch lyckades jag också fånga på bild, och Annikas vackra ben.

Kaninerna blev jag förtrollad av. De två, små, svarta bollarna är kaninungar som jag kunnat titta på i evigheter.

Sist men inte minst, den glada och aningen stressade värdinnan. Love the hat!

2 kommentarer:

  1. hej att vet du hur myki de kostar att hyra i ett dygn borgkila? :P . skulle vilja veta :D//zaida

    SvaraRadera
  2. Ingen aning. Jag skulle också gärna vilja veta. Ska du ha fest, eller?

    SvaraRadera