lördag 3 mars 2012

Ny leksak

Min man har länge dreglat efter en iPad, och jag måste erkänna att jag uppmuntrat honom lite. Ändå har jag varit av den åsikten att det är en otroligt dyr leksak. Nu, när vi har en 12-timmars flygresa framför oss nästa vecka, och en 9-timmars flygresa på kommande i juni, ansåg han att vi helt enkelt inte kan leva utan denna onödiga pryl.


Nu strålar hans ögon ikapp med snön som glittrar i solen. Jag är inte mycket bättre själv, det första jag gjorde när jag kom hem var att klicka hem en turkos Michael Kors-case från Net-a-Porter. Ska man ha teknikprylar ska de kläs med stil.

Det är så otroligt skönt att ha lite pengar att röra sig med igen. Alla räkningar från bröllopet är betalda, och vi kan äntligen leva normalt. Det var underbart roligt att gifta sig, och det var värt varje spenderad cent, men usch så jobbigt det var att spara ihop till det. Tur att man inte behöver gifta sig så hemskt ofta. 

2 kommentarer:

  1. En pryl som många vill ha, finns på min önskelista med, men som du sa priset är inte det billigaste, jag går nästan alltid och pillar lite på dem när jag är i stockmann.
    hoppas ni får en trevlig resa och bra väder

    SvaraRadera
  2. Den är nog jätterolig, kul att leka med. Ja, det hoppas jag också, förhoppningsvis får vi se lite sol :)

    SvaraRadera