lördag 2 juli 2011

Sommarteatern

På torsdagen besökte vi premiären av årets sommarteater på Raseborg, Trollkarlen från Oz. Jag har sett den klassiska filmen en gång, men känner inte storyn hemskt bra, så jag hade inga förväntningar eller bilder i huvudet om hur det borde vara.


Det var definitivt en bra sak att gå dit utan fördomar. Det visade sig att landet Oz bjuder på ett färggrant spektakel, glada miner och sprudlande energi. Precis vad jag vill ha från min sommarteater. Jag njöt hela pjäsen igenom, och träbänkarna kändes inte alls så hårda som de brukar.

Andra från höger är min duktiga bror, som denna gång var klädd i grönt från topp till tå. Smaragdgrön är definitivt din färg, Jaane.
Min absoluta favorit var hunden Toto. Jag älskade hennes energi, och vi har ett gemensamt intresse, Godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar