fredag 24 april 2009

Fredag och vackert väder

Och man sitter fast på kontoret. Så roligt då. Men, jag har faktiskt sluppit ut lite idag. Tvättade fönstren på morgonen, de var så smutsiga att man knappt såg ut. Nu ser jag precis hur blå himlen är, tidigare var den lite grådaskig.

Det hör väl till att presentera sig själv när man börjar skriva blogg, och kanske diskutera lite varför man startat en blogg. Jag är snart färdigt studerad, jobbar med att sätta människor på arbete, bor med sambo och två tokiga katter i en liten trea. Jag älskar skor och är deppad över att jag inte köpt nya på länge. Jag tycker om att springa i skogen, resa och dricka vin.

Finns ingen egentlig orsak till att jag börjat skriva blogg. Jag tycker om att skriva, älskar att läsa andras bloggar och jag hoppas att någon tycker att det är skoj att läsa min. Jag är urdålig på att fotografera, men hoppas på att denna blogg ska ändra på det. Bloggar med mycket foton är de absolut bästa, och jag ska försöka göra den här till en sådan.

Dagens önskan:


Resa till Edinburgh i juni och dra nytta av det dåliga pundet. Köper jag en sådan här, tjänar jag in flygbiljetten på växelkursen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar