fredag 24 april 2009

Hurra!

Jag lämnade just in min sista skoluppgift. Någonsin. Eller, i alla fall tills jag bestämmer mig för att studera vidare. Känns ganska overkligt. Vad ska jag nu göra om kvällarna, då jag inte behöver stressa över ogjorda arbeten mera? Måste nog hitta på något nytt att stressa över.


Det är lite problematiskt att skriva blogg hemma, om jag sätter mig framför datorn hoppar det en katt på tangentbordet. Han virvlar runt mig en stund, tills han lägger sig tillrätta i min famn. För tillfället ligger han över min vänstra arm, och har huvudet på min högra hand. Underbart sött, men gör skrivandet lite komplicerat.


Vi har världens underbaraste katter. Idag var vi ute och sparka fotboll med dem. Den svarta, Ceasar, försökta äta en humla men det slutade med att humlan stack honom i tassen. Stackars liten. Våra katter är mästare på att slappa, som ni kan se. Ibland verkar det som om de bara har två "mode", springa runt som galningar eller slappa.


Kvällens önskan:

Att det blir så fint väder imorgon som de lovat, och att jag har tid att njuta av solen ordentligt. Förhoppningsvis får man t.o.m. lite färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar