torsdag 4 mars 2010

Huvudet är tomt

Under dagen kommer jag alltid på massor med kul/intressanta grejer att skriva här på bloggen. Så kommer jag hem, surfar en stund och gör mig redo för att skriva ett inlägg. Då bestämmer sig hjärnan för att totalt stanna. Hjärnsläpp tror jag att det kallas.

Egentligen borde jag bära med mig ett anteckningsblock (ha, ha, skrev först fel, blogg istället för block) vart jag än far och skriva ner grejer direkt som jag får inspiration.

Lite tråkig fakta ska ni få om min dag:

-Jag sitter och är helt slut, var på länk med Annika idag igen, och efter länken drog vi två 17 minuters pass med fröken Caroline.
-Min granne ringde just på dörren, hon hämtade lite partylite grejer jag köpte förra veckan. Före jag öppnade dörren var jag tvungen att fråga sambon om han var påklädd, eftersom jag var lite osäker på hans tillstånd.
-Nu ska jag äta mat, spaghetti och köttsås som sambon lagat, sen ska vi titta på Fellowship of the Ring, extended, andra skivan.
-Imorgon ska jag på hälsogranskning och någon smart typ ska komma och kolla hur ergonomiskt mitt arbetsbord är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar