tisdag 14 december 2010

Ut i kylan

Jag har varit trött och hängig den senaste tiden. Att stiga upp när klockan ringer har varit oerhört svårt, så pass svårt att jag ofta blivit liggande i sängen alldeles för länge (tur att jag har flextider).

En orsak till denna trötthet är förmodligen det att jag minskat på mina joggingturer. Det har känts så motigt att dra på sig alla kläder för att fara ut i kylan. Idag tvingade jag ut mig, och efter första kilometern var jag glad att jag gjort det.

Det blev en superskön länk på sju kilometer, och jag frös inte alls. Istället fick det blodcirkulationen att verkligen komma igång.

På bilden ser ni mig i hundra lager, en varm t-skjorta, ett långärmat underställ i fleece, en varm löpartröja samt en vindtät jacka.

PS. Visst är mitt nya skydd till telefonen snyggt? De glada färgerna får mig på gott humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar