torsdag 20 januari 2011

Müsli, knäckebröd och SATC

Roger är på arbetsresa den här veckan så jag låtsas leva singellivet. Jag tänkte skriva att det är så lugnt och skönt när han är borta, men eftersom katterna inte stuckit iväg på arbetsresa är här fortfarande ganska livat. I ärlighetens namn för Roger inte särskilt mycket väsen av sig.

Idag har jag firat ensamheten med ett ordentligt träningspass. Totalt har det blivit nästan två timmar träning. Jag började med en sex-kilometers länkrunda, när jag kom hem drog jag Caroline Nilssons mage-rygg DVD, tätt följt av armhävningar och basic styrketräning med hantlar. Utöver det tog jag några yoga-poser och till sist en ordentlig stretchningsrutin. Ett riktigt skönt all-round pass med andra ord.


Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, tillsammans med müsli, knäckebröd samt Carrie och gänget. Sämre torsdagar kan man ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar