lördag 29 januari 2011

Nya skor och lite till

Ett par Asics Gel Ds Trainer 15 hittade jag i Elmo Sport (fick ett par Asics-strumpor på köpet, alltid bra att ha). De är gjorda för löpare med lindrig pronering (jag) och känns lätta och sköna på foten. Jag ser framemot morgondagens pass, det är alltid lika spännande att få pröva ett par nya skor.

Förutom löparskor gjorde jag även av med julens presentkort till Pentik. Jag har tittat på servisen Eden än tid, och nu gjorde jag slag i saken. Den passar utmärkt med vår andra Pentik-servis, Anis. Tanken är att vi samlar på djupa tallrikar, kaffekoppar samt skålar av denna serie, ifall någon funderar på gåvor.


Sist, men absolut inte minst, besökte vi Ekenäs mysigaste café, Smögen. Jordgubbsmaräng-bakelsen jag åt var gudomlig.

2 kommentarer:

  1. Vilka sötisar! Både skorna och brudarna! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar :) Jag vet inte riktigt hur det blev rosa skorna denna gång, är ingen fan av färgen. Men du har alldeles rätt, söta är de.

    SvaraRadera