lördag 2 april 2011

Award

För en tid sedan utmanade Bella mig att skriva åtta saker om mig och utmana vidare. Jag är tyvärr lite halvlat och skriver endast om mig själv, det blir ingen vidare utmaning.

1. Jag skall snart byta jobb, mitt kontrakt som löneräknare går ut på onsdagen, och på torsdag antar jag nya utmaningar.

2. 4.2.2012 gifter jag mig med mannen jag älskar. Det kommer att bli ett kul partaj!

3. Jag är usel på att laga mat, det är ovannämnda man som lagar största delen av maten i det här hushållet. När han är borta överlever jag på fryst pizza och pasta med tomatsås.

4. Jag har aldrig besökt Åland.

5. Jag har inte köpt ett par skor på fyra månader. Jag har abstinens, men vädret i det här landet uppmuntrar inte till skoköp för tillfället.

6. På valdagen skall jag räkna röster, det ska bli spännande att se hur det går till.

7. Det är inga problem för mig att äta en hel Fazers blå chokladplatta på en kväll. Jag mår inte ens illa efteråt.

8. Om fyra veckor fyller den här bloggen två år, och jag har lite dåligt samvete för att jag inte haft inspiration att blogga så mycket på den senaste tiden.

Bella och Villa Alén är annars en snygg och kul blogg. Kolla in den, vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar