torsdag 21 april 2011

Lugn och ro

Kvällen före en långhelg är alltid underbar. Man vet att flera lediga dagar finns framför, och man kan ta det riktigt lugnt och bara chilla. Redan imorgon kommer jag att märka att tiden går alldeles för fort, och att det långa ledigheten inte alls var så lång som jag trodde.

Under denna lugna kväll utan måsten har jag pysslat med min bröllopsbok medan pojkarna (vi har lillebror på besök) skjuter terrorister.




Sådär småningom börjar jag faktiskt komma någon vart med denna scrapbook.


Glad Påsk till er alla! Nu ska vi titta på Community, en löjligt bra serie.

2 kommentarer:

  1. Den boken vill jag verkligen kolla live :)
    De vinröda äggen är en gåva av min syster från Prag .. de vita i ett tidigare blogg inlägg är handmålade av mej ;)

    SvaraRadera
  2. Det är definitivt en mysig bok, men det saknas en hel del ännu. Inte illa ändå, oberoende vilka du målat har du mera konstnärliga talanger än jag :)

    SvaraRadera