tisdag 12 maj 2009

Eurovision

Ikväll måste man väl titta lite Eurovision då. Jag hoppas Sverige kommer vidare, tyckte verkligen om deras låt. Inte skulle det vara dåligt om Finland också kom till final, men man ska väl inte hoppas för mycket.

Vanligtvis brukar jag sova redan då den börjar ikväll, men nu har jag strategiskt satt bykmaskinen igång senare än vanligt. Den blir färdig först klockan elva, så tills dess måste jag i alla fall hålla mig vaken.

Nu borde jag läsa slutarbeten och opponera, samt laga en powerpoint för att presentera mitt eget arbete. Varifrån skall man finna inspiration? Lyckligtvis har jag ännu två kvällar på mig, det är först på fredagmorgonen som vi har seminarium. Ni ska få se att jag på torsdagkväll stressar då jag ännu inte ens börjat ögna igenom arbeten.

Blä. Hela tiden gör jag "det sista" för skolan, men ändå finns det hur mycket som helst kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar