onsdag 20 maj 2009

Lipstick Jungle

Jag har tittat ganska mycket på Lipstick Jungle den senaste tiden. Mysig serie, och det jag gillar mest av allt är kläderna! De är verkligen ursnyggt klädda, man får idéer av varje avsnitt. Det skulle inte vara så dåligt att ha deras garderob. Nico är min favorit, hon har precis sådan stil som jag drömmer om. Nedan några bilder från serien, tyvärr hittade jag inte någon riktigt bra.




Det jag gillar mest är hur de använder kjolar. Jag älskar kjolar och skulle gärna använda dem oftare, men tyvärr så drar jag ändå alltid på mig byxor på morgonen. På något sätt är det så mycket lättare att bara dra på sig ett par snygga byxor än att krångla med kjolar...

Problemet här är väl att jag är fruktansvärt lat. Jag vill fundera mera på vad jag klär på mig, men på morgonen har jag alltid så bråttom att jag för det mesta bara drar på mig gårdagens lumpor. Någon som kan tipsa om bra och inspirerande modebloggar?

2 kommentarer:

  1. Det är en jättebra serie, så synd att den slutar efter 2 säsonger. Deras frisyrer är också helt härliga!

    SvaraRadera
  2. Så sant, jag är nu på andra säsongens elfte avsnitt, så bara två avsnitt kvar :( Deras frisyrer är faktiskt helt ljuvliga! Men, man skulle säkert behöva en timme extra varje morgon för att fixa till dem. För mig brukar det inte bli så mycket mer än vanlig hästsvans eller håret löst.

    SvaraRadera