tisdag 12 maj 2009

Vilken borde man beställa?

Som alla upplysta vet vid det här laget kommer the Sims 3 ut den tredje juni (exakt datum varierar, på konsolinet säger dom fjärde). Jag har en vecka semester fr.o.m. sjätte juni, och då ska jag inte göra någt annat än spela Sims. Måste absolut förbeställa den så att jag inte i misstag blir utan. Men vilken version borde man förbeställa?

Collector's Edition kostar 54 euro på Konsolinet och vanliga versionen kostar 49 euro. Det är så liten skillnad att jag absolut tar Collector's Edition. Men, så märkte jag att shippingen kostar 7 euro för den dyrare versionen, medan den är gratis för den vanliga. Jag kunde dock hämta paketet från butiken i Helsingfors, och då kostar det ingenting.

Men, what to do? Är Collector's Editionen värd 12 euro extra? Man får en tips & hints guide, och sådana älskar jag plus en 2Gb Plumbob-usb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar