torsdag 28 januari 2010

Shoppingfeber

Då Caitlin kommer hit om ett par veckor tänkte jag passa på och handla lite kläder på nätet, skicka dem till hennes adress och tvinga henne att packa dem med sig när hon kommer.

Ralph Lauren hittade jag några skitsnygga tröjor och pikéskjortor, både åt mig och Roger. Jag hoppade upp och ner av glädje då jag fyndade t.ex. en cashmirtröja för endast $99, eller 70€. Inte illa då ursprungspriset var $345.


Men, tji fick jag, de vill inte ta emot kreditkortet, även om det står att de godkänner finska kreditkort. Suck och stön. Skrev just ett mail till deras customer service, vi ska hoppas att jag får svar.

Så, för att jag tyckte så synd om mig själv så gick jag in på Pentiks nya nätbutik och handlade en hög med handdukar och en badmatta. Nu känns det lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar