torsdag 5 maj 2011

Glass i stora lass

Ibland gör Roger och jag idiotiska saker som är totalt onödiga. Som idag. När vi kom hem från jobbet kom vi på att vi absolut behöver glass från Kotijäätelö, och inte sådär om en stund när den kommer till vårt grannskap utan nu och med detsamma.

Så vi körde till Sköldargård, köpte en Jättemix och nu mumsar vi båda på smarrig glass.

Det blev en hel del glass. Otroliga mängder. Nåja, nu har vi i alla fall glass en stund. (Kanske till söndagen, om vi har tur)

2 kommentarer:

  1. Nu vill jag å ha glass. Men såndär glass varar inte så länge, de är ju ändå så små så man måste ta flera och sen är det bara alltför snabbt slut.

    SvaraRadera
  2. Glass är gott. Jag har arbetat mig igenom en stor del av min hög redan, men som du säger är de otroligt små.

    SvaraRadera