lördag 3 september 2011

Hipp hurra!

Idag firar vi min mamma, som för tio år sedan slutade röka. Jag är stolt över henne, och glad att hon gjorde beslutet att fimpa för gott.

Annat som gör mig glad är att mina underbara värdfamilj i USA är ute och shoppar bröllopsskor åt mig. Eller, spanar efter är kanske mera korrekt. Skorna jag vill att de ska kolla in är från David's Bridal, och går givetvis inte att få tag på detta lilla land. Klicka här. Nice, huh?

Jag älskar David's Bridal, där finns allt man kan drömma om. Synd, och tur, att deras butiker är långt borta.


Imorgon skall vi springa Raseborgsruset, terrängloppet på 13 kilometer som jag deltar i för fjärde gången. Varje år har jag förbättrat min tid med några minuter, men jag tar ingen stress för imorgon. Skall försöka njuta av loppet och ta det lugnt istället. Vi får se hur det blir med det.

2 kommentarer:

  1. De e bara så du säger till om de e nånting som du vill att jag skall spana efter i det stora äpplet! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, det är snällt. Men vet du, jag tror nog ni har roligare saker att spana efter än skor som jag fått dille på

    SvaraRadera