tisdag 23 juni 2009

3 veckor

Nu har det gått tre veckor sedan jag lämnade in mitt examensarbete för bedömning, och jag har inte hört ett knyst. Varken av handledaren, granskaren eller programchefen. Kanske detta betyder att jag har fått underkänt, men ingen vågar kontakt mig för att säga att jag måste göra om hela arbetet. Eller så betyder det att alla farit på semester och jag får veta hur det gått någon gång i september.




Igår var jag ute och springa med min nya leksak. En Ipod Shuffle som jag fick av min underbara sambo. Det var mycket roligare och lättare att springa med musik i öronen. I'm a Believer spelade och gav fart på benen. Plus att tiden går fort när man har nåt att lyssna på, så man märker inte att man blir trött vilket leder till att man orkar springa längre. Nu gäller det bara att hitta bra, upbeat musik. Har någon bra tips på inspirerande och peppande musik?

1 kommentar:

  1. Electronica hela vägen:
    Juno Reactor och Infected Mushroom kan man ju alltid börja med :)

    SvaraRadera