måndag 22 juni 2009

Lite bilder från veckoslutet

Midsommaren var helt härligt. Midsommaraftonen i Ingå Skärgård var mysig, med mycket trevligt och underhållande sällskap :). Jag hade riktigt sjukt i käkarna som jag skrattade. Lördagen for vi till Kimito, där vi åt, spelade spel och badade bastu. Eller, de andra badade bastu, jag tycker det är lite för varmt... På söndagen var det superfint väder, så vi grillade på gården. På kvällen hade jag födelsedagskaffebjudning. Fick tyvärr inget badkar, men många andra väldigt fina grejer.

Men, som rubriken lovade jag har lite bilder att visa från veckoslutet
En av jordgubbstårtarna som bakades på midsommaraftonskvällenHanna ger Jani en blöt puss på kinden :) Så Söta SåJag matar majs i Esmeralda
Pojkarna grillar och är duktiga :) I detta folieknyte finns lax, nypotatis, räkor, paprika och smältost. NamNam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar