söndag 7 juni 2009

Kanontian och andra veckosluts grejer

Det har veckoslutet har också varit superskönt, även om vädret har varit lite sämre än förra. Igår sprang jag kanontian, och jag sprang faktiskt hela vägen så jag klarade det under en timme. 58 min 45 sek för att vara exakt :). Nästa år vill jag nog klara det under 50 minuter. Det var ganska kul när vi bor så nära kanontia-området. Vi hade livemusik efteråt och utsikten från fönstret var lite annan än den brukar vara.
Idag har det blivit lite beachvolley, och det var superkul som vanligt. Man känner att man börjar bli lite varmare i kläderna. Spelet flyter bättre och bättre för varje gång.

Jag har inga speciellt bra bilder från veckoslutet, men jag har äntligen laddat upp bilderna från Prästkulla runt, så här får ni se några från förra veckoslutet istället.


Nu börjar valvakan. Spännande. Heja SFP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar