söndag 14 juni 2009

Tillbaka från Stockholm

Det har varit en kul resa, vi har shoppat massor, mer än vanligt. Vi gjorde egentligen inget annat än shoppade båda dagarna. Tur att man har en pojkvän som tycker om att handla. Jag hade kameran med för att ta trevliga foton, men det enda jag fotade var den allmänna toaletten på hotellet.

Den var jättesnyggt inredd, så jag bara måste ta en bild. Ljuskronan skulle passa utmärkt i vårt vardagsrum. Annars hände det inte så mycket spännande på vår resa. Jag hittade fina Louis Vuitton sandaletter på Judits Second Hand, men Roger tyckte de var för dyra för att vara använda och utslitna. Och han hade väl egentligen rätt, så jag lämnade dem kvar på hyllan.
Detta handlade vi i Sverige, det blev ganska många par jeans :) och en underbar väska från Marc O'Polo. Precis en sådan väska jag hade drömt om.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar