måndag 13 juli 2009

Bilder från resan

Nu har jag sovit tolv timmar, så jag börjar känna mig mer som mig själv. Det är nästan äckligt hur mycket sömn jag behöver, speciellt om det blivit någon natt med mindre sömn (läs: 7-8 timmar.

Anyway, nu är jag back on track. Skall storstäda lägenheten idag och jag ser faktiskt fram emot det. Kul att städa när man har tid. Som jag lovade i rubriken skall jag också sätta upp lite bilder från resan. Mera bilder finns på Facebook.

Sjön bakom Neuschwanstein slottet

Efter den guidade turen på Audi fabriken besökte vi bilmuséet

Byn Freiburg i mitten av Schwarzwald, en mycket stor naturpark i Tysklan

Silver Star i Europa Park. Högsta fallet i Europa, kul att sitta längst fram :D

Bamberg, en av Tysklands sötaste byar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar