måndag 27 juli 2009

Evigheter sedan sist

Det börjar bli en tid sedan jag skrev något här. Jag har börjat på några inlägg, men sedan har de kännts så onödiga att jag raderat dem. Jag skulle egentligen vilja sätta upp bilder, kameran är fylld med foton, men jag har inte orkat ladda upp dem till datorn ännu.

Veckoslutet var helt great, på fredagen hade vi spelkväll. Provade brorsans nya spel Container och så blev det Alias och "karkki-spelet". På lördagen var det grillfest för hela slanten. Vi varvade grillandet med the Amazing Snappertuna Race och badmintonspel. Superkul!

Söndagen var också relativt aktiv, först var vi några timmar och simmade vid Vitsjön med Annika. På dagen blev det mat på Ettan. På kvällen for vi på länk med Roger för att sedan avnjuta blåbär-jordgubbs smoothie.

Perfekt.

1 kommentar:

  1. Låter helt perfekt! ;)
    Jag bara böt ut er söndag med en dag i hesa å hälsa på Hanna på högholmen :)

    SvaraRadera