torsdag 16 september 2010

Nu är det höst

Idag blev det första länken i regn på länge, men jag anar att det kommer att komma många ännu innan den här hösten är slut.

Det växlade mellan lätt regn och ösregn den första halvan, sedan slutade det och jag hann faktiskt nästan bli torr tills jag kom hem. Helt otroligt hur löparkläder torkar snabbt.

Nio kilometer blev det, jag hade sikte på sju men på slutet tog jag en omväg för att få in några extra kilometrar. Ibland är det bara så roligt att springa att jag inte vill sluta. Det blev inte så bra tid, runt 6:30 min/km tror jag, men vackert så.

På tal om vackert tog jag faktiskt en bild då jag sprang idag, bara för skojs skull. Sedan blev det en till när jag kom hem. Bara för att ni är så snälla ska jag dela med mig. Fråga mig inte varifrån det där fåniga smilet kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar