fredag 28 augusti 2009

Examen

Idag fick jag mina papper från skolan, så nu är jag officiellt Tradenom. Ikväll tror jag vi kommer att fira med soffliggande och Gossip Girl.

En sak som stör mig, på engelska versionen har de fått in en ordentlig felstavning. Enligt den heter min examen: Bachelor of Bussiness Administration. Suck, typiskt Novia att göra något sånt här. Egentligen spelar det inte så stor roll, då det endast är den engelska kopian. Men, då det riktiga betyget är på svenska, kommer jag förmodligen att behöva engelska betyget då jag går på arbetsintervjuer. En sådan grov felstavning gör inte att skolan verkar speciellt professionell.

2 kommentarer:

  1. Huuuj! Skulle jag vara du, skulle jag absolut ge lite feedback! Det ser faktist inte proffsigt ut.

    SvaraRadera
  2. Jepp, feedbacken är nu skickad iväg. Hoppas de fixar det, annars kanske blivande arbetsgivare tror jag skaffat betyget från nätet...

    SvaraRadera