torsdag 13 augusti 2009

Två dagar jobb kvar

Snart är det fredag, och fredag betyder semester! Ska bli skönt med lite ledigt igen, förra semestern jag hade gick så onödigt fort. Har inga stora planer den här gången, ska mest bara ta det lugnt och förstås städa och fixa lite hemma.

Vårt hem kan snart klassas som ett bombnedslag. De senaste veckorna har jag städat bara pika-pika, inget ordentligt skrubbas, och det börjar märkas. Garderoben behöver också rensas, jag har ingen ordning på kläderna för tillfället, och det tar en stund att rota sig fram till de byxor jag tänkt ta på mig.

Igår fick jag mitt inbundna slutarbete på posten. Ska försöka komma ihåg att föra det till skolan imorgon. Sista dagen på min semester borde jag få ut mina papper. Sedan börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ett kapitel som endast består av arbete och fritid. Låter kanske tråkigt men kommer att bli superskönt. Can't wait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar