måndag 3 augusti 2009

Twilight

Igår kväll tittade vi på Twilight med Roger, vi fick inspiration att se på den efter att vi såg trailern till New Moon (uppföljaren) på bio. Det var en riktigt mysig film, perfekt för kärlekskranka nördar. Jag skrattade lite åt användandet av Volvo C30 som en sportig, tuff bil för vampyrer. Volvo försöker verkligen desperat att få bort "trygg familjebil" stämpeln de har fått. Men, kul är ju det, personligen är C30 en av mina favoritbilar.
Jacob Black, spelad av Taylor Lautner, var kanske inte så fruktansvärt het i denna film med sitt långa hår, men han verkar vara alla nördiga tonårstjejers våta dröm. Efter att sett trailern till New Moon förstår man varför. Jag trånade också efter honom tills jag kollade upp lite fakta på IMDB. Pojken är född 1992! Hän är därmed 17 år och endast 4 år äldre än min lillebror. Bläkä.

2 kommentarer:

  1. Herregudarnas skymning! (skymning haha) Twilight. Twilight är nog en usel film på alla sätt.

    SvaraRadera
  2. Nähä! Twilight är mysig, och pojkarna är ännu mysigare. Så det så.

    SvaraRadera