fredag 14 augusti 2009

Paket :D

Mitt Victoria's Secret paket är: out for delivery :) Förhoppningsvis väntar det på mig när jag kommer hem. Perfekt med ny klänning till veckoslutet då vi ska fira min pappa som fyllt 50 år.

Det är helt otroligt hur snabba UPS varit med att få paketet hit. Beställde klänningarna på söndag, det tog en stund innan Victoria's Secret fick paketet packat och klart, men den tolfte skickades det från Ohio, USA. Därifrån for det till Kentucky, sen var det i Danmark, Sverige den trettonde och i dag morse sjutiden kom det till Finland. Spännande att följa med, jag skulle också vilja ut och resa.

Och, om ni funderar. Jag blev nog uppsagd igår, men jag har varit medveten om det en längre tid. Företagaren slutar och det kommer en annan i hennes ställe. Förmodligen får jag fortsätta på samma jobb, men med en annan chef.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar