måndag 30 augusti 2010

Self-improvement

Denna vecka har jag lite extra mycket ta-hand-om-dig-program. Det börjar imorgon med tandläkare. Som är suck och stön, men som i långa loppet lönar sig att gå igenom.

På onsdagen skall jag första gången någonsin på massage. En idrottsmassör skall piffa upp mina ben inför kommande eskapader som Raseborgsruset, Östersjömaraton och Ålands maraton.

Sen tar det tyvärr slut, har ni några bra tips på andra saker man kunde göra för att skämma bort (alternativt ut) sig?

Jag bjuder på en bild från sommarens resda till Nådendals bad, ett ställe där man verkligen kan skämma bort sig.

3 kommentarer:

  1. Jag planerar också att första gången i mitt liv boka tid hos en massör. Är på tiden tror jag. Annat jag funderar på är en hudbehandling. Testat på torvinpackning för hela kroppen, men skulle vara trevligt med något annat också.

    SvaraRadera
  2. Umgås med en vän <3

    SvaraRadera
  3. När det börjar, hudbehandlingar kan definitivt vara något bra nu när sommaren är slut och man ska förbereda kroppen för ide. Jag får lov att återkomma när jag varit på massage, får se om det alls är något att ha.

    Annika, men när den här vännen aldrig har tid att umgås. ;) Då måste man börja med annat, dyrare, men mindre värdefullt. Nånej, det finns ju alltid telefoner :D

    SvaraRadera