torsdag 10 september 2009

Dagens länk

Hoho, jag var så styv i benen när jag skulle fara på länk idag. Roger kunde inte hålla sig för skratt då jag skuttade fram. Efter ca. 20 minuter började det kännas bättre och resten av länken gick riktigt bra.

Vi tog en 13 kilometers runda, men den tog 1h 15min, dvs en minut längre än senast vi tog den. Underligt hur det alltid är jobbigare att springa i veckan än på veckoslutet. Det är väl allt det där sittandes vid skrivbordet på jobbet som gör en styv.

Nästa helg ska vi prova springa 20 kilometer, så att vi säkert klarar av halvmaraton om tre veckor. Spännande, det närmar sig hela tiden.

Eftersom det var så länge sedan jag satte upp några bilder här tänkte jag bjuda på några bilder från förra veckoslutets kräftskiva.


Jag gör mig redo för kvällen med champagneglaset i högst hugg.

2 kommentarer:

  1. Här var det ju riktigt trevligt! :)
    Vilket halvmaraton ska ni springa?

    SvaraRadera
  2. Östersjömaraton i Hangö, Finlands södern, går av stapeln den tredje oktober. Efter vad jag har förstått är det en ganska enkel bana på asfalt, så jag hoppas på det bästa :)

    SvaraRadera