onsdag 9 september 2009

Danskurs

Paketen jag fick igår innehöll Harry Potter böcker (de fyra första i serien) och en väska (portfölj) från Novia som tack för att jag uppmärksammade felet på mitt betyg. Jag är inte precis typen som använder portföljer, men bra kvalitet var den, kanske jag någon gång får för mig att använda dem. Snällt av dem att skicka något. Mitt betyg fick jag dock inte, får se hur länge jag måste vänta på det.

Igår var vi på danskurs, vi ska gå nybörjarkurs i bugg den här hösten och förmodligen våren. Jag har dansat bugg tidigare, men känns ändå bättre att vara på nybörjarkurs. Man glömmer allt så fort, och grundstegen kan man inte kunna FÖR bra.

Känner att dansen är en bra motvikt till min andra träning. Att bara springa hela tiden sliter på lederna, speciellt knäna. Roligt är det också att dansa, hoppas bara att det blir en bra kurs. Det är för tidigt att säga efter en timme hur resten av terminen kommer att gå. Men jag har höga förväntningar :D

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det! Lätt att lära sig och går att dansa till så gott som vilken musik som helst.

    SvaraRadera