tisdag 11 maj 2010

Trött blir glad

Jag har varit så trött idag på jobbet. Vet inte varför. Vissa dagar är man bara slöare än andra.

Men! så kom jag hem. Hade fått ett meddelande på telefonen, att mina nya tossor väntar på mig i butiken. Yey!

Grejen är alltså den att jag var till Elmo Sport på lördagen för att titta på nya löparskor. De hade inte den modellen jag ville ha, Asics Kayano, som valts till en av de fem bästa löparskorna på Marathon.se. Så jag grät lite över det i butiken, och så sade de bara att det fixar dom, jag säger vilken nummer jag ska ha och så beställer de in skorna. Vilken lyx!

Och nu har de kommit! Nu ska jag fara efter dem och sedan blir det provkörning. Yey (igen)!
Vad tycker ni? Bilden stulen från Marathon.se.

3 kommentarer:

  1. Wohoo! Grattis till det! Hoppas du trivs i skorna också! Inväntar löpskorapport med spänning! :)

    SvaraRadera
  2. Oj nej. Jag planerar fara till Elmo Sport i dagarna för att köpa nya springskor. Det måste finnas bra Asics där. Ingeting annat duger :)

    SvaraRadera
  3. Liza, tackar :) Även om det gick så att jag inte hann till butiken innan stängningstid (läste bloggar istället) så jag måste vänta tills imorgon. På torsdagen står det länk på schemat igen, så sätter definitivt upp recension sedan.

    Jenny, ingen panik, de hade nog Asics där, tre olika modeller, men inte de jag ville ha. Ville ha Kayano då de är bra för mig som pronerar massor.

    SvaraRadera