fredag 11 juni 2010

Imorgon gäller det

Hela veckan har jag följt med hur de bygger upp startområdet till kanontian utanför mitt köksfönster. Nu verkar det mesta vara klart. Jag kan inte bestämma mig om det är behändigt eller bara tråkigt att tävlingen är 100 meter från hemmet. Skönt är det att hoppa i egen dusch efteråt förstås.

Vy från sovrummet.

Imorgon far jag efter nummerlappen, och kanonen avfyras 13:30. Om allt går som jag hoppas är jag i mål 14:20.

Nu ska jag göra mig redo för inflyttningsfest. Dock blir det inget hårt festas för min del, jag behöver ordentligt med krafter imorgon.

3 kommentarer:

  1. Lycka till då säger vi! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan hoppeligen komma o heja på dej imorgon, när du springer i rekord fart förbi jobbet!! You rock girl !!:) puss

    -Annika

    SvaraRadera
  3. Tack Jenny! Jag ska göra mitt bästa.

    Annika, jag ser framemot att se dig där. Dina hejarrop får mig alltid att ge det lilla extra. Kram på dig!

    SvaraRadera