torsdag 21 oktober 2010

Den sköna känslan

Jag var på länk idag, och från första steget kändes det helt rätt. Det var så jävla (ursäkta ordvalet) skönt att springa utan att ha sjukt någonstans, luften var frisk och krispig, ja allt var helt enkelt perfekt.

Det är inte bara åt Liza som löprundorna börjar kännas bra. Jag hoppas att det håller i sig för mig, och att jag inte tappar motivationen. Men, då det börjar kännas motigt igen är det bara att plocka fram känslan jag hade efter dagens pass. Då kände jag mig oövervinnerlig, berusad på adrenalin och allmänt sprallig.

Och se så tuff färg himlen hade när jag var på väg hem! Inte världens bästa kvalitet på fotot, men det får duga.


Länken blev 7,4 km på 47 minuter och min medelfart låg på 6:22 min/km, om man får tro RunKeeper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar