tisdag 5 oktober 2010

En diet jag inte rekommenderar

Roger är fast i Hangö eftersom hans bil gick sönder. En bogseringsbil och ersättande bil är på väg, men han kommer tidigast hem om en halv timme. Han skulle fara och handla efter jobbet, eftersom vi inte har någon mat hemma. Nu kommer han inte att hinna hem tills jag måste sticka iväg på yoga, vilket innebär att min mat för dagen blir lite bristfällig.

Såhär ser dagens matintag ut:

Morgonmål: Rostat bröd samt apelsinjuice

Lunch: Smoothie och en semla (hade möte på dagen och hann inte med ordentlig lunch)

Snack när jag kom hem: En hög med chips, oklar mängd

Snack när jag fick reda på att det inte blir någon middag: Yoghurt med müsli (finns inte så mycket annat i skåpet)

Absolut inte något jag rekommenderar. Vi ska se hur yogan går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar