söndag 31 oktober 2010

Mycket på gångs

Det har varit en hektiskt vecka, jag ber om ursäkt att jag totalt lämnat bloggen. Jag har haft mycket på gångs, men som tur har det mesta varit roligt.

Bland annat har jag träffat Anna, och hon delade generöst med sig av sina erfarenheter från sitt bröllop ifjol somras. Förutom tankar och idéer fick jag också en hel kass med bröllopstidningar! Nu har jag att läsa och begrunda.


En suddig bild på oss. Var beredd på att se många sådana i november, min älskade kamera är nämligen på service.

2 kommentarer:

  1. ... Betyder det att ni kanske vill ha tillbaka den jag lånade?

    SvaraRadera
  2. Tillsvidare klarar vi oss, men får vi inte vår kamera tillbaka före London resan vill vi nog ha den tillbaka. Servicen skulle ta åtminstone en månad, kanske längre. Suck och fy säger jag!

    SvaraRadera