söndag 16 oktober 2011

Spot the cat

Fotat från vårt sovrumsfönster. Ser ni Esmeralda?

Ni har alla säkert sett bilderna som snurrar på Facebook där man skall hitta katten. Jag har gjort en egen version, den är långt ifrån lika klurig men kanske det ändå tar några sekunder innan ni hittar henne. 

Idag skall jag på första länken sedan jag sprang mitt första maraton för två veckor sedan. Jag har ingen aning om vart eller hur långt jag skall springa. Tänker ta det på känn, allt jag planerar är att lyssna på en podcast som är en timme långt. På ett sätt är det befriande att inte ha ett program att följa, jag kan springa när och hur jag vill. Samtidigt behöver jag ett mål och en plan för att jag skall känna mig motiverad.

Så nu behöver jag en tävling att se framemot. Vad händer denna vintern? Något man borde anmäla sig till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar