onsdag 11 januari 2012

Dagen närmar sig

För varje dag som går kommer vi närmare bröllopsdagen. Enligt min Wedding Countdown-app (ja, det är klart man måste ha en sådan) är det 23 dagar och 17 timmar eller 2 393 330 hjärtslag till välsignelsen. Jag känner många känslor inför detta kommande spektakel. 

Jag vill att dagen skall vara här nu så att jag får festa och fira tillsammans med mina nära och kära. Jag vill att det ska vara mycket mer än 23 dagar kvar så att jag hinner ordna allt och samtidigt önskar jag få mera av denna tid, när man kan vara förväntansfull och ivrig inför vad som komma skall.

På lördagen har jag provkamning, det ska bli spännande att se vad frisören kan göra åt mitt skatbo. 

2 kommentarer:

  1. Det är ju ganska snart det. Tur att man inte behöver fundera så mycket på det själv :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det snart. Nog måste du fundera lite också, hur ska du ta dig dit? Är kostymen kemtvättad? Har du klippt dig? Rakat dig? Vad ska du hålla för tal? Hur många presenter ska brudparet få? M.m. m.m.

    SvaraRadera