lördag 14 januari 2012

Tre veckor kvar

Nu känner jag att det börjar närma sig. Provkamningen är avklarad och håret kommer att bli precis som jag tänkt mig. Det var så skönt att sitta i frissastolen och ta det lugnt, undrar hur nervös jag kommer att vara då jag sitter där om tre veckor.


Nu har jag håret löst, men lockarna håller i sig. Jag spriger omkring här hemma och känner mig superglamorös. Var tvungen att knäppa av några bilder, med katterna förstås. Esme var inte hemskt nöjd med att vara i famnen, men hon satt i alla fall stilla. Tasha vände och vred på sig så det var omöjligt att få en klok bild. 





Varken jag eller katterna kommer någonsin att bli fotomodeller.

2 kommentarer:

  1. Bara tre veckor! Shit vad roligt :) Och ditt hår ser jättefint ut :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt, jag vill bara att tiden ska gå fortare. Tack, jag gillade det också, tänk om man skulle fara till frissan varje morgon för att laga sig fin.

    SvaraRadera