tisdag 31 januari 2012

Sammandrag av månaden

Det har blivit en helt bra start på det nya året för min del. Träningen har kommit igång bra utan att jag överansträngt mig, jag har motivation att fortsätta träna och bli snabbare. Att träna med andra som har samma mål är också roligt, det är spännande att se hur de utvecklas och blir bättre hela tiden. 

I januari 2012 har jag:

Sprungit 125,12 kilometer
Total tid löpt, 12h 43min
Övrig träning, 8h 40min
Total träning: 21h 23 min

Av januaris 31 dagar har jag tränat 17, dvs flera tränings- än vilodagar. Det känns inte alls så, det känns som om jag skulle ha tagit det lugnt i januari. Kul.

Från min Garmin Connect får jag mera info:

Average speed: 9,8 km/h (måste jobba upp mig till 10 km/h)
Average distance: 8,94 km
Max distance: 17,57 km
Max heart rate: 190 bpm

Älska statistik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar