onsdag 7 oktober 2009

Fyra bugg, men ingen coca cola

Igår stod det buggkurs på schemat. Denna gång var det Mycket bättre än senast, det verkade nästan som om ledarna läst min blogg. :)

Vi fick dansa med samma partner i åtminstone en låt, vilket gjorde att jag kunde vänja mig vid personens dansstil och på det sättet dansa bättre. Det verkade även som om alla hade övat sedan senast, många hade förbättrat sin förning, och fått starkare grepp.

På slutet dansade jag tre låtar med Roger, och det superkul att bara dansa fritt och svänga om ordenligt. Vi fick några påpekningar av ledarna, och när vi rättade till dem blev dansen mycket smidigare.

Nu är det bara att vänta till nästa gång.

PS. Jag var på ansiktsbehandling idag, och my god så sjukt det tog, men det var nog värt det. Det blev också färgning av ögonbrynen, så nu kan man faktiskt se mina ögonbryn, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar