tisdag 6 oktober 2009

Gym?

Idag frågade min chef ifall jag skulle vara intresserad att bli medlem på Aplico om företaget skulle komma emellan och betala en del av månadsavgiften. Jag visste inte vad jag skulle svara, och har inte bestämt mig ännu heller.

Grejen är den att jag inte är gym-typen, jag trivs helt enkelt inte där. Jag tycker inte om att svettas i en liten lokal med en massa andra människor, då föredrar jag att springa ensam i skogen och lyssna på fåglar som kvittras.

Men, så tänker jag att det är höst och att vintern närmar sig med stormsteg. Jag vill fortsätta träna, och jag vet att regn, slask och låga temperaturer inte motiverar till att springa ute.

Ni som går på gym, trivs ni? Varför är det ett bra alternativ?

3 kommentarer:

  1. Body Combat och Body Pump. Eller det är orsakerna till att jag skulle gå på gym.

    SvaraRadera
  2. Precis som du sa: speciellt då hösten kommer är det bra att ha ett gym dit man kan gå och träna. Jag tycker om att länka, men i regnet och i kölden (och i höstmörknet) är det alltid inte så kul. Då är det bra att ha ett annat alternativ.

    SvaraRadera
  3. Lotta, jag har hört många goda ord om Body Combat och Body Pump, börjar bli lite nyfiken på "what the fuss is all about".

    Anna, ja, du har rätt (eftersom jag sade samma sak tidigare ;) ) . Ska fundera på saken och se vad chefen kommer med för erbjudande.

    SvaraRadera