fredag 23 oktober 2009

Veckoslutskurs

Och vips så har en vecka gått igen. Vet inte om jag tycker att det är skönt att tiden flyger iväg såhär, eller om det egentligen är lite jobbigt. Jag hinner liksom inte med.

Imorgon skall jag till Dalsbruk på utbildning för revisionsnämnder. Start hemifrån halv nio, och jag borde vara tillbaka femtiden. På programmet står kommunalekonomi, normer inom kommunalförvaltning samt revisionsnämndens uppgift enligt kommunallagen.

Intressanta och viktiga saker, men jag tror att jag kommer vara ganska snurrig när jag kommer hem. Det var så länge sedan jag gick på föreläsningar, att jag inte orkar sitta stilla och vara koncentrerad så mycket mer än en timme mera.

Nu ska jag titta på Watchmen. Needless to say så är det Roger som väljer film för kvällen. Kan kanske bero på de lättklädda kvinnorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar