fredag 9 oktober 2009

Skräpteknologi

Det fungerade inte riktigt att mäta distansen på vår länk. Programmet fungerade väl egentligen som det skulle, men under andra halvan ringde Rogges mamma, och medan han pratade i telefonen pausade programmet sig själv. Vi fortsatte förstås framåt, så en stor del av sträckan blev borta.

När vi kom hem sade den att sträckan var lite på sex kilometer, men jag vet inte hur lång sträcka som pausades bort. Ungefär en kilometer skulle jag tro. Men det var ju inte UNGEFÄR jag ville veta, utan exakt. Prutt.

Annars gick länken urdåligt. Jag kände direkt av det onda jag haft i mitt övre lår samt högra foten. Jag klarade inte av att springa alls, så det blev powerwalk istället. Jag säger som vi alltid brukar säga då en länk går dåligt: "vi får ju frisk luft i alla fall". Hoppas bara det blir bättre snart, jag blir tokig om jag inte kan springa ordentligt!

Nu är det dags för smoothie och fredagsslapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar