måndag 4 november 2013

Bättre sent än aldrig

Rum
En ny hylla till väggen, och skötbordet som vi knappast använder särskilt länge till.
För ungefär två månader sen köpte jag lite smått och gott till Jons rum, igår fick vi upp dem på väggen. Ibland går det snabbt här hos oss, men för det mesta går det mindre snabbt. Jag är i alla fall jättenöjd med resultatet, rummet känns mera "ihop" nu.
 
Det finns inget speciellt tema i Jons rum, jag vill bara att det ska vara färggrant och funktionellt. Ugglor har jag förkärlek för så de syns lite här och var. Nu skulle jag bara vilja ha en ny matta och taklampa, så skulle rummet vara klart. Fast, helt klart blir väl ett rum aldrig.
Rum
Äntligen krokar på väggen där jag kan hänga en pyjamas och andra föremål under användning.
Rum
Såg denna tavla på Ikea och det var kärlek vid första ögonkastet. Ljuvlig!

4 kommentarer:

  1. Vi använder fortfarande skötbordet, å Wincent e 1år 9mån. ;) Fint rum annars, härligt med en massa färger!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra! Jag tycker bara vårt underlag börjar vara lite för kort för Jon, men man kan ju i alla fall använda bordet som förvaringsplats.

      Radera
  2. Vi plockade bort vårt skötbord då E var about 1,5 år. Då kändes det att hon var för lång för det. Men haha, hon var väl lika lång då som jon är nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är onekligen ganska lång, vår pojke. Fast vi har inte varit på rådgivning på ett tag, så har inte riktigt koll hur lång han är just nu. Vi får se, ingen brådska med att bli av med det, men ibland skulle det vara roligt med lite mer utrymme :)

      Radera